Nav bijusi nepieciešamība pārāk lūkoties zem dzinēja pārsega.
Stieņa strēles priekšpusē nav atveru, kronšteinu vai citu piederumu, kas vājinātu strēli vai varētu pakļaut triecieniem. Šļūtenes un kabeļus sedz strēles konstrukcija, un šļūteņu novirzīšana starp galveno un strēles izliekumu un pagarinātāja iekšpusi ir uzlabota.
Dati starp mašīnām tiek atjaunināti, izmantojot mākoņpakalpojumu, un visi operatori, kas strādā tajā pašā darba vietā, var redzēt visas koku sugas un sortimentus ar braukšanas maršrutiem līdz pat atsevišķiem baļķiem. TimberMatic Kartes ir jauno John Deere mežsaimniecības mašīnu standartaprīkojumā un tās ir pieejamas vecāku modeļu jaunināšanas komplektā.
1010G ar 11 tonnu kravnesību, vieglu aizmugurējo rāmi, lielu pieejas leņķi un jaudīgu FT4 dzinēju, kas apvienots ar papildaprīkojuma 26,5 collu riepām, garo aizmugurējo ratiņu un IBC, ir ļoti universāls forvarders retināšanas darbiem. Braukšana pāri grāvjiem notiek ļoti vienmērīgi, apkope ir vienkārša, un dzinējs ir gatavs V posmam.
1010G forvarderu ir izstrādājis BMW Design Works. Īpaša uzmanība ir pievērsta apkopes ērtībai: lielo paneli dzinēja pārsega labajā pusē var atvērt, un augšējo daļu var noliekt uz priekšu. Degvielas tvertne ir pārvietota uz priekšu, un brīvajai vietai aiz kabīnes ir pievienots hidrauliskais modulis. Šajā modulī esošās hidrauliskās sastāvdaļas ir viegli sasniedzamas apkopes veikšanai.
Efektīvs John Deere 1010G forvarders ar 11 tonnu kravnesību ir labākā izvēle visiem reljefiem. Pieejams ar unikālo atjautīgo strēles vadību.
John Deere 1010G forvarders strādā mežā.