1010GForvarderi
- Kravnesība 11 tonnas
- FT4 dzinējs John Deere 4045
- Vairākas piederumu iespējas
- IBC un garo aizmugures ratiņu opcijas
Priekšējo ratiņu’ priekšējos un aizmugurējos riteņus var pacelt. Funkcija uzlabo mašīnas’ manevrētspēju un operatora ergonomiku sarežģītā apvidū un atvieglo grāvju šķērsošanu, kā arī kustību asos pieejas leņķos. Pieejams 910G un 1010G transportētājiem.
Attālums starp priekšējā un aizmugurējā riteņa rumbām aizmugurējiem ratiņiem ir par 390 mm lielāks nekā standarta modelī. Spēka pārvads un pagrieziena rādiuss ir tāds pats kā mašīnai ar standartaprīkojuma portāla ratiņiem. Mazāks aizmugurējā rāmja spiediens uz augsni padara mašīnu par lielisku izvēli mežizstrādei mīkstā reljefā.
Stieņa strēles priekšpusē nav atveru, kronšteinu vai citu piederumu, kas vājinātu strēli vai varētu pakļaut triecieniem. Šļūtenes un kabeļus sedz strēles konstrukcija, un šļūteņu novirzīšana starp galveno un strēles izliekumu un pagarinātāja iekšpusi ir uzlabota.
Dati starp mašīnām tiek atjaunināti, izmantojot mākoņpakalpojumu, un visi operatori, kas strādā tajā pašā darba vietā, var redzēt visas koku sugas un sortimentus ar braukšanas maršrutiem līdz pat atsevišķiem baļķiem.
IBC sistēmai ir elektriskā gala amortizācija visiem galvenajiem strēles kustības virzieniem. Sistēma efektīvi slāpē cilindru gala kustības un aptur spēcīgu, sitieniem līdzīgu slodzi gala pozīcijās.
Šķirotāji atvieglo kokmateriālu šķirošanu forvarderu kravas zonā. Šķirotāji ir ērti lietojami. Noliecamos šķirotājus var ātri sagāzt ar satvērēju. Šķirotāji stāv aptuveni 20 cm augstumā vertikālā stāvoklī un aptuveni 10 cm, kad tie ir noliekti.
Ar TimberMatic Maps, dažādos kokmateriālu sortimentus var izcelt ar dažādām krāsām, atzīmējot tos kā pieprasītākos. Tas kopā ar šķirotājiem palīdz atdalīt sortimentus un izveidot jau šķirotu kravu, kas ievērojami paātrina izkraušanu.