Job ManagementLauksaimniecības vadības risinājumi (AMS)

  • Plānojiet darbus efektīvi, lai taupītu laiku un samazinātu izmaksas
  • Samaziniet saziņā radušos pārpratumus un nodrošiniet pareizu darbu izpildi
  • Samaziniet stresu ar uzticamu informācijas apmaiņu

Savienojamība ar citiem

Ar MyJobConnect jūs varat labāk koordinēt darbinieku veikto darbu, paaugstinot uzņēmējdarbības ražīgumu un ierobežojot iespējamo kļūdu avotus. MyJobConnect ietver divas jūsu viedierīcei paredzētas lietotnes: MyJobsManager un MyJobs. Jūsu vadības centra konta datu apkopošanai un sinhronizācijai, jauna darba plānošanai ir nepieciešami tikai daži klikšķi, turklāt tiek nodrošināta datu atbilstība un atjaunināšana. 

Lauksaimniecības pārvaldība tiešsaistē

Ar MyJobsManager turpmākos darbus varat plānot digitālā vidē, izmantojot intuitīvu kalendāra skatījumu. Ja laika plānojums mainās, vienkārši varat vilkt un nomest visu informāciju citā datumā. Paneļa skats sniedz analītisku kopsavilkumu par ikdienas darbiem, lai jūs varētu viegli sekot darbu norisei, laicīgi nosakot darbības, kurām jāpievērš īpaša uzmanība.

Lietone MyJobs jūsu operatoriem nodrošina īpašu pārskatu par darbiem, kuri viņiem jāveic pareizā secībā. Visa nepieciešamā informācija ir pieejama jebkurā laikā, turklāt netiek izmantotas papīra izdrukas. Tas samazina pārprastas saziņas radīto kļūdu apjomu un nepieciešamību pēc atkārtotiem tālruņa zvaniem. Pēc darba paveikšanas pārskata izveidei ir nepieciešami tikai daži klikšķi. Tā kā visi dati reāllaikā tiek ierakstīti vadības centrā, jūs varat veidot darba apkopojumu, sagatavojot rēķinam nepieciešamo informāciju.