8RX 410Traktors
- 443 ZS (326 kW) maks. jauda (ECE-R120) + 15 ZS (11 kW) IPM
- 9,0 l 6 cilindru motors
- 18,7 t un 3235 mm garenbāze
- Jauna lielāka un ērtāka CommandView kabīne ar jaunu redzamības līmeni
DLG apbalvoja jauno eAutoPowr ar vienīgo zelta medaļu izstādē Agritechnica 2019.
Pirmais uzticamībā
Pilnīgi jaunā John Deere eAutoPowr ir pirmā transmisija ar elektromehāniski dalītu pārvadu IVT, kas pieejama traktoriem 8R/RT/RX 410. Bezpakāpju transmisija nodrošina maksimālu uzticamību un izturību. Nevainojama pārnesumu pārslēgšana ar cietvielu jaudas elektroniku, kas nodrošina tūlītēju griezes momentu vienmērīgākai braukšanai pat visgrūtākajos lietojumos.
Jaunajā eAutoPowr bez oglīšu elektromotoru ģeneratoriem ar šķidruma dzesēšanu nav nepieciešama apkope. Hidromoduļu aizstāšana ar elektriskiem komponentiem ievērojami samazina nodiluma daļu skaitu, vienkāršo konstrukciju un uzlabo kopējo transmisijas kalpošanas laiku. Elektropiedziņas komponenti un jaunie sensori par 1/3 samazina vajadzību pēc īpašām diagnostikas pārbaudēm un par 20 % samazina procedūras, kurām nepieciešami īpaši instrumenti vai aprīkojums.
100 000 klienta apstākļiem ekvivalentas pārbaudes stundas izstrādes procesā garantē vislabāko uzticamību savā klasē.
Lai izveidotu jauno eAutoPowr transmisiju, AutoPowr transmisijā izmantotais hidrauliskais sūknis un hidromotors tika aizstāti ar diviem elektriskiem motorģeneratoriem. Viens ģenerators ir tieši savienots ar dīzeļdzinēju un darbina otru motorģeneratoru, kas precīzi vada traktora ātrumu. Viens elektriskais un 4 mehāniskie pārnesumi garantē visefektīvāko jaudas pārnešanu uz riteņiem. Tādējādi tiek iegūta visizturīgākā un uzticamākā bezpakāpju pārnesumkārba ar pārbaudītu AutoPowr™ efektivitāti un braukšanas komfortu. Labākā bezpakāpju transmisija, ko John Deere jebkad ir izstrādājis!
eAutoPowr ļauj padot uz ārpusi līdz 100 kW 480 V maiņstrāvu ārējiem patērētājiem, izmantojot papildu AEF kontaktligzdu. Šo elektrisko jaudu var izmantot, piemēram, lai darbinātu agregātu piedziņas asis. Elektriski darbināmās asis nodrošina ievērojamu saķeres pieaugumu, samazina riteņu izslīdi un novērš nepieciešamību veikt balastēšanu. Tas nodrošina lielāku platību apstrādi, izmantojot daudz platākus iestrādāšanas rīkus, kas nodrošina zemākas iestrādes izmaksas uz hektāru apvienojumā ar augstāku augsnes aizsardzības pakāpi.
Sadarbībā ar Joskin esam izstrādājuši vircas cisternu ar elektromotoru, kas šajā kombinācijā dzen 4 no 6 riteņiem – kopā 8 dzenošie riteņi. Traktoram vairs nav jāvelk visa krava, jo grūž arī piekabe, izmantojot vircas un autocisternas svaru papildu vilkšanai. Rezultātā jūs varat izmantot daudz vieglāku traktoru, lai vilktu lielākas kravas vai uzbrauktu stāvākos kalnos, samazinot augsnes sablīvēšanos, ietaupot degvielu un palielinot ražīgumu.
NEAPTURAMA JAUDA
Ja minimāla augsnes sablīvēšana ir jūsu prioritāte, vispiemērotākā mašīna ir 8RX. Tā ir ideāli piemērota darbam paugurainos apstākļos un augsnes veidiem, ko sarežģīti apstrādāt. Vēl viena priekšrocība, ko nodrošina šī mašīna, ir maksimālais darbspējas laiks.
Drosmīgais 8R/RT/RX sērijas traktoru dizains runā pats par sevi: vilces jauda, ko nevar apturēt nekas, un tehnoloģija, kas virza modernu lauksaimniecību nākotnē.
8R sērijas traktoru jaudu var pārvaldīt vienkāršā veidā — izmantojot jauno kursorsviru CommandPRO ar 11 konfigurējamām pogām. Šī universālā vadības svira padara ikvienu darba dienu ērtāku un ražīgāku.
Lielāka telpa, mazāk trokšņu, vairāk komforta. Tieksme pēc pilnīguma katrā smalkā detaļā. Laipni lūgti jaunajā 8R kabīnē ar vēl neredzētu plašumu un komfortu.