
TimberMatic Kartes sniedz operatoriem reāllaika skatu uz cirsmu. Harvestera sensoru savāktie dati un precīzā uz GPS balstītā nocirstās koksnes atrašanās vieta no harvestera tiek automātiski pārsūtīta uz TimberMatic Karšu lietojumprogrammu, lai to varētu izmantot forvardera operators.
TimberMatic kartēs tiek reāllaikā parādīts baļķu novietojums un atrašanās vieta, kā arī darba gaita darba vietā.
Kartēs operators var redzēt baļķu novietojumu un atrašanās vietu uz zemes. Kartēs arī tiek parādīts, kurā ceļa pusē baļķi atrodas. Ja harvesteram nav IBC 3.0, baļķi parādās kā punkti.
Kartēs tiek parādīta iekraujamā kokmateriālu sortimenta atrašanās vieta un apjoms. Transportējot kravas, darba gaita kartē tiek automātiski atjaunināta, un iekrautās baļķu kaudzes kartē vairs netiek parādītas.
Kartēs ir daudz uzlabojumu, kas atvieglo lietošanu. Ražošanas skatā tiek parādīts, cik procenti no pabeigtās produkcijas ir satrūdējušu koku, cik daudz ir koka šķiedras vai zāģmateriālu.
TimberMatic kartes ir jauns veids, kā vizualizēt cirsmu. Lietojumprogramma precizē un uzlabo mašīnu komandas darbu. Operatoriem un darbuzņēmējam ir reāllaika skats uz cirsmas darbu progresu.
Atrašanās vietas plānošanas vednis, kas iekļauts programmā TimberMatic Maps, palīdz izmantot TimberManager izveidotos mežizstrādes plānus. Ja nav gatava plāna, to var izveidot arī tieši programmā TimberMatic Maps un teritorijas plānošanas vednis sniedz detalizētus norādījumus. Kad laukums ir uzzīmēts TimberMatic kartēs, ir iespējams pārbaudīt kokmateriālu sortimentus un kopējos apjomus visā darba vietā.
Ar labu izkraušanas vietu atrašanās vietu plānošanu un precīzāku saražoto kokmateriālu sortimentu laiku, viss ražošanas un loģistikas process var tikt racionalizēts. Mašīnas darbspējas laiks ir uzlabots, un pašam harvestera operatoram ir vieglāk plānot darbu. Laicīgi izplānojot trases tīklu, samazinās braukšanas attālums un degvielas patēriņš, un dabas objekti kļūst labāk pamanāmi.
1. Nogrieztā bloka robežu
2. Aizsargājamās teritorijas
3. Nokraušanas zonas
4. Galvenais maršruts
5. Vietas
6. Ceļa tīkls
Dati starp mašīnām tiek atjaunināti, izmantojot mākoņpakalpojumu, un visi operatori, kas strādā tajā pašā darba vietā, var redzēt visas koku sugas un sortimentus ar braukšanas maršrutiem līdz pat atsevišķiem baļķiem.
Operators atzīmē pārvestos kokmateriālus kā transportētus uz uzglabāšanas zonu. Nākamās maiņas operators zina, kur sākt savu darbu. Nav nepieciešams aprēķināt tilpumu, un neviens baļķis netiks atstāts pat tumšā mežā, jo kartē tiek attēlots it viss līdz pēdējam baļķim, pat tad, ja tos klāj sniegs.
Forvardera operators var izvēlēties vēlamo sortimentu no konkrēta apgabala vai pa mežistrādes maršrutu, un karte parādīs precīzu šī sortimenta apjomu izvēlētajā apgabalā. Operatori kartē var atzīmēt arī īpašas zonas. Šādi var izvairīties no, piemēram, mīksta seguma, plānojot braukšanas maršrutu.
Ar mežistrādes maršrutu tīklu karte parāda visus sortimentus līdz pēdējam baļķim. Plānot darbu un labāko braukšanas maršrutu būs ļoti vienkārši.
Precīza informācija par uzglabāšanas vietas apjomiem atvieglo kokmateriālu pārvadājumu plānošanu un uzlabo visa piegādes procesa darbību.
Precīzas ražas novākšanas risinājumi, ko piedāvā John Deere Forestry, ievieš tirgū progresīvas tehnoloģijas, kas palīdz meža mašīnu uzņēmumiem un operatoriem izveidot produktīvu un efektīvu, ilgtspējīgu mežsaimniecību. TimberMatic Maps un TimberManager paplašina katras iekārtas tehnoloģiskās pamatfunkcijas, paverot jaudīgu jaunu iespēju kopumu. Tie racionalizē darbības darba vietā un atbalsta nodaļā.